Volgers

woensdag 22 juni 2022

You make my soul blossom

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer wat inspiratie voor jullie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Van Piatek is het een mooi papierblokje wat Lady's Diary heet. Hierin zitten prachtige bloemenmotieven. Dat heb ik gebruikt voor deze kaart. Als basis heb ik donkerblauw linnenkarton gebruikt. Dit steekt mooi af bij de kleuren uit het dessinpapier.
Het idee voor deze kaart heb ik van Mijn Schatkaart.


 
De teksten komen uit het dessinpapier.


Ook de kleine afbeeldingen komen uit het dessinpapier. Deze heb ik uitgeknipt en er een stukje transparant sheet achter gedaan en zo op de kaart geplakt.

 


2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda