Volgers

woensdag 1 juni 2022

Simply Magnolia Anything goes with option Bingo (+ video)

Hallo allemaal,

De nieuwe challenge bij Simply Magnolia is weer begonnen en zoals altijd is het thema "anything goes", maar deze keer met de optie "Bingo".

Dit is de bingokaart waar jullie uit kunnen kiezen. Ik heb gekozen voor brown - ribbon - round.

Dit is mijn uitwerking. Onderaan het bericht heb ik ook een video staan waarin ik laat zien hoe ik dit kaartje heb gemaakt van begin tot einde inclusief het inkleuren van het afdrukje.

Voor de vorm van de kaart heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.169). Deze heb ik uit kraft en crème cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Bohemian Harmony).
De tekst is van Dutch Doobadoo. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

Hier een foto van de tekst.


Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Shirt: BT9-BT7-BT5-BT3-
Broek: TN9TN7-TN5-TN3-BO3-BO2-BO1
Schoenen: EB8-EB6-EB4-EB2
Ondergrond: GB11-GB8-GB5
Schaduw: BG1-blender

Hieronder kunnen jullie de video bekijken.





2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Miranda.
    Mooi model, leuk papier en lieve digi die je prachtig hebt ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart. Schattige stempel ook van Magnolia. Nog nooit eerder gezien.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda