Volgers

woensdag 8 juni 2022

Pocketkaart in zeethema

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie van inspiratie te voorzien op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
In mijn DTpakket had ik een mooie mal van Studio Light, maar die wilde ik anders gebruiken dan standaard. Heb er een pocketkaart van gemaakt met een schudgedeelte.

De mal heb ik uit zilvergrijs linnenkarton gestanst. Bij het smalle gedeelte heb ik rond de gaatjes gerild met een tussenruimte van 0,5 cm. Zo krijg je een mooie ruimte om labels in de stoppen.
Heb het dessinpapier van Carla Creaties Ocean gebruikt.


Uit het krijtwitten kraft heb ik een opening gestanst en daar achter transparant sheet geplakt. Deze heb ik opgeplakt met foamtape zodat je er een schudgedeelte van kunt maken. Bij het dessinpapier zit ook een vel met push out plaatjes. Het witte randje heb ik er af geknipt. De vissen heb ik samen met wat sequins in het schudgedeelte gedaan. Op de boven kant heb ik een kwal geplakt die ik uit heb gestanst met een leuke stans van CraftEmotions.

In de pocket zitten 2 kaartjes. Deze heb ik gemaakt met dezelfde stans als de pocket. Zo zie je dat je ze ook prima los kunt gebruiken. Daarop heb ik een vis en zeepaardje gedaan van Carla Creaties. Deze heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Hieronder de kaartjes met de afdrukjes nog van dichtbij.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
TB-9-TB7-TB5-TB3-TB1
BO4-BO3-BO2-BO1
PP3-PP1
IG1-blender
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
TB-9-TB7-TB5-TB3-TB1
BO4-BO3-BO2-BO1
PP3-PP1
IG1-blender






5 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje en mooie kleuren.
    Leuke labels ,prachtig met de vis en het zeepaardje echt een onderwater gebeuren . Prachtige kleuren gebruikt bij het inkleuren.
    Ook leuk met het schud gedeelte.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda, wat een gave kaart! Zo leuk om er een schudgedeelte op te doen. Alles eraan is zo leuk! Ik ga dat zeker onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk, kaartjes in een apart model met kleine kaartjes erin verwerkt.
    Wat mooi, de opvallende kleurtjes van de vis en het zeepaardje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi model kaart met prachtig papier en grappige visjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Miranda, met de lieve kaartjes erin ze springen eruit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda