Volgers

woensdag 15 juni 2022

Lay-out met bloemen

Hallo allemaal,

Vandaag zorg ik weer voor inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Toen ik het prachtige dessinpapier Love Notes van Paper Heaven zag wist ik dat ik daar een lay-out mee wilde maken. Een aantal jaar geleden heb ik een fotografieworkshop gevolgd in de binnenstad van Breda waar ik woon. Op het Begijnhof heb ik toen foto's gemaakt van mooie bloemen. Die pasten perfect bij dit papier.

Voor de basis heb ik een vel donkerrood linnenkarton op 30x30 cm gesneden en hier een vel dessinpapier met veel bloemen. Daarop heb ik verder mijn lay-out gemaakt. Alle randen van het dessinpapier heb ik bewerkt met inkt en een distresser.


Voor de decoratie heb ik een paar verschillende setjes stanzen van CraftEmotions gebruikt. De strikjes, bloemetjes en natuurlijk de camera passen hier heel mooi bij. Sommige heb ik met wat foamtape opgeplakt.



De bloemen komen uit een knipvel van Craft O'Clock.






1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda