Hallo allemaal,
Bij Mijn Schatkaart heb ze deze maand een leuk model kaart om te maken.
Voor de basis heb ik donkerrood cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Carta Bella (Flora).
Achter het afdrukje heb ik een stans van Craftlab gebruikt.
Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.
Als je de kaart opent komt achter de opening de tekst tevoorschijn. De tekst is een stempel van CraftEmotions.
Hier de tekst van dichtbij.
De stempel is een digi van Aurora Stamps en heb ik ingekleurd met mijn Copics.



































