Volgers

zondag 26 juni 2022

1000 bloemetjes voor jou

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met de TriBlend brushmarkers en een hondje gekleurd.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion - Mister Tom's Treasures).
De doily in het midden is van Marianne Design.
De tekst is ook van Marianne Design.
Als afwerking heb ik alleen wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt. 


Hier zien jullie de tekst nog van dichtbij. Vond deze wel bij het afdrukje passen.

Kijk eens hoe mooi gedetailleerd de doilystans is.

Het afdrukje is een stempel van Nellie Snellen.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Hond: earth brown extend (EB8-EB5-EB2) - brown grey blend (BG9-BG6-BG2) -
antique pink blend (AP4-AP3-AP1)
Roos: jade green extend (JG6-JG4-JG2) - antique pink blend (AP4-AP3-AP1)
Strik: true blue extend (TB7-TB5-TB3)
Ondergrond: gold brown extend (GB9-GB6-GB3)
Schaduw: GG1 - blender



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je een workshop gaf Miranda! En je kaart is leuk, inderdaad een heel mooie doilystans. En je hebt het hondje heel gaaf gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda