Volgers

donderdag 2 juni 2022

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking. Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.187) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Tropical Garden). Heb de randen van het papier bewerkt met een distresser. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.


De tekst is van Marianne Design.

Hier nog een foto van de bloementoef van dichtbij. Heb hier achter weer eens wat blaadjes van Dutch Doobadoo gebruikt.

Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, My Besties, en heet Flower Forest Faries Wild Rose. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Ogen: TB3-TB2-TB1
Haren: EB7-EB4-EB2
Hoed: BG1-blender
Jurk: DP4-DP3-DP2-DP1-GY5-GY3-GY2-GY1 
Beenwarmers: GY5-GY3-GY2-GY1 
Schoenen: BG8-BG6-BG4-BG
Bloemen: DP4-DP3-DP2-DP1-GY3
Bladeren: DG4-CG4-DG3-CG2 
Ondergrond: GB11-GB8-GB5
Schaduw: TB1-blender


 

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Miranda.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk dat je een apart model gebruikt hebt, dat maakt de kaart speciaal.
    De afbeeldibg is leuk en heel mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief kaartje met eens schattige digi. Mooi papier heb je ook gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige uitwerking van de nieuwe sketch Miranda. Leuk op een ander model kaart en dat meisje heb je mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miranda,
    Wat een grappige kaart.
    Erg leuke digi ook die je heel mooi hebt ingekleurd.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda