Volgers

maandag 20 juni 2022

Vaderdag

Hallo allemaal,

Gisteren was het vaderdag. Mijn man en zijn vader drinken graag speciaalbiertjes en hij wilde al langere tijd graag een keer met zijn vader een excursie doen bij de brouwerij van La Trappe. Het is natuurlijk het handigst om samen een datum te plannen. Maar ik vond dat we het wel op een leuke manier moesten geven, dus heb ik er een tegoedbon voor gemaakt.

Heb eerst het logo van de brouweij geplakt in een Wordbestand, daar de digi bij gezet en de tekst er bij getypt.
De vorm heb ik uitgestanst met een slimlinestans van Carlijn Design.

De digi is van Mo Manning en heet Dwarf 7. Ik heb deze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt: 
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Baard: BG2-BG1
Armband: EB8-EB6-EB4-EB2
Overhemd: BG10-DR7-DR5-CR9
Broek: BT9-BT7-BT5-BT3-BT1 
Sokken: DR7-BG10-BG8-BG6
Laarzen: EB8-EB6-EB4-EB2
Ton: TN9-TN7-TN5-TN3-TN1-BG10-GBG8-BG6-BG4-BG2
Bierpul: GY5-GY4-GY3-GY2-GY1-GB1-BG1-blender
Ondergrond: GB11-GB8-GB5
Schaduw: IG1-blender



4 opmerkingen:

  1. Echt super dit kado en geweldig die afbeelding, ook zo mooi gekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige manier voor een uitnodiging .
    heel toepasselijk met de dwarf 7 erop. Deze ook prachtig ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zo en een grappige digi erbij verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk Miranda! Mijn man en zoon delen ok de liefde voor speciaal bier. Leuk idee om een tegoed bon te geven

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda