Volgers

zondag 12 juni 2022

Workshop flappen minialbum bij Dietvorst Verf & Behang

Hallo allemaal,

Bij Dietvorst Verf en Behang mocht ik gisteren weer een workshop minialbum maken geven. Deze keer een album met verschillende flappen. Voor de volledigheid meld ik dat de beschrijving alleen bedoeld is voor degenen die bij mij de workshop hebben gevolgd en niet met anderen gedeeld mag worden. Ik deel deze beschrijving zelf ook niet verder.

Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Bohemian Harmony). Alle plaatjes die in het album verwerkt zijn komen ook uit deze lijn.

Ga er maar even goed voor zitten, want ik heb veel foto's gemaakt zodat jullie een goed beeld van het album krijgen.

De voorkant van het album. Het plaatje heb ik verhoogd met wat foamtape opgeplakt.

Wanneer je de bovenflap omhoog vouwt ziet het er zo uit.


De onderflap vouwt naar beneden.

 
De binnenflappen.

Wanneer je de binnenflappen opzij vouwt.

 
Op de flappen heb ik pockets gemaakt waar je foto's in kunt schuiven.


Hier is het album helemaal open.

De onder- en bovenflap van dichtbij.

In het midden zit nog een zigzagboekje waar veel foto's in kunnen. Dit is de voorkant daarvan.


Hier zien jullie het zigzagboekje opengeklapt.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



7 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, en het papier is ook zo prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi album Miranda.
    Leuk met al die flappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi album heb je gemaakt Miranda.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi minialbum heb je gemaakt Miranda.
    Prachtig!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ga je deze workshop nog vaker geven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas kan ik je naam niet zien omdat je anoniem reageert. De workshop heb ik eenmalig gegeven. Mocht er genoeg animo zijn dan kan ik in overleg met de winkel een nieuwe datum plannen. Maar voorlopig is dat nog niet het geval.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda