Volgers

dinsdag 14 juni 2022

Samen Creatief #26

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.
Deze keer mocht ik de Samen Creatief geven. Best even spannend, maar ook wel heel leuk om te doen.

Als het goed is kom je bij het blog van Hobbyshop Veldmaat vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met € 10,00 shoptegoed winnen.

Ik heb hem 2 keer gemaakt. 1 keer in een jongensversie en 1 keer in een meisjesversie. Ik zal beginnen met de jongensversie.

Voor de basis heb ik donkerblauw linnenkarton en krijtwit kraft gebruikt. Het dessinpapier en alle plaatjes zijn van Craft O'Clock (Hello Little Boy).


Hier een foto van bovenaf. Zo is de diepte goed zichtbaar.

En nog wat detailfoto's van de plaatjes.

Op de flappen heb ik wat diepte gecreƫerd door met foamtape te werken.


En dan ook nog de meisjesversie.
Voor de basis heb ik babyroze linnenkarton en krijtwit kraft gebruikt. Het dessinpapier en alle plaatjes zijn van Craft O'Clock (Hello Little Girl).





Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Ik ben de laatste in de rij van de bloghop. Nu kun je door naar Rikie.




 

10 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze allebei mooi geworden. Zulke mooie details, het lijkt zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, zoveel moois en gezelligs op te zien. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat superleuk Miranda. Een boxcard maak ik altijd graag en de details die je gebruikte zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie boxcard. Prachtige elementen.
    Kon helaas niet kijken was nog aan het werk maar ga zeker terug kijken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel mooi! Leuk dat je live was en ik kijk het nog terug!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi……. ik heb je live gezien was heel duidelijk……
    Ik heb hem ook gemaakt…..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige box kaart Miranda....de mooie details maken het tot een leuk geheel!
    Ik maak ze ook graag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je beiden creaties zijn superleuk, dit zijn ook leuke kadootjes om te versturen, een verrassing voor de ontvanger. Je deed het heel goed met de live.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige creaties heb je ermee gemaakt. Het papier en de afbeeldingen zijn ook erg mooi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda