Volgers

zondag 19 juni 2022

Samen Creatief #26 uitwerking

Hallo allemaal,

Wat was het toch leuk om de Samen Creatief afgelopen dinsdag te geven op de pagina van Hobbyshop Veldmaat. Had even wat opstartproblemen omdat Facebook niet meewerkte, maar het is uiteindelijk gelukt.

Vandaag laat ik jullie mijn eindresultaat nog zien.

Voor de basis heb ik eucalyptus-pastel linnenkarton gebruikt. Dit is mooie zachtpaarse kleur. In combinatie met het krijtwitte kraft en het prachtige dessinpapier Garden of Love van Scrapboys is dat heel mooi. Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops Violet Galaxy gebruikt.



Hier het zij aanzicht.


En de plaatjes van dichtbij. Alle plaatjes komen uit het dessinpapier. Sommige heb ik met 1 mm foamtape opgeplakt om wat meer diepte te krijgen.

Tot en met dinsdag kunnen jullie nog mee doen met de bloghop. Deze start HIER op het blog.


3 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt moet het nog terug kijken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie creatie heb je gemaakt Miranda. Mooi van kleur en prachtig papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Miranda! Ik houd erg van de card in a box . ZO leuk en verrassend voor de ontvangers.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda