Volgers

woensdag 1 juni 2022

Hello

Hallo allemaal,

Daar ben ik nog een keer. Wil je mijn andere bericht van vandaag lezen, scroll dan naar beneden.

Vandaag mag ik jullie weer van inspiratie voorzien op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Van de Missees zijn ook leuke dierenstanzen. Ik wil jullie laten zien dat je deze ook op een andere manier kunt gebruiken dan ze alleen uit gekleurd cardstock te stanzen.

Easelkaarten vind ik heel leuk om te maken en de mallen van Dutch Doobadoo zijn hier perfect voor. De basis heb ik uit kerstgroen linnenkarton en krijtwit kraft gesneden. Het dessinpapier is van Scrapboys (Vintage Legend).


De vlinder is een stans van CraftEmotions die ik eerst beïnkt heb met Versamagic Hint of Pesto en daarna heb uitgestanst en geëmbost.

Hier zien jullie Donny Dog van dichtbij. Alle onderdelen heb ik uitgestanst uit Colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir. Zo krijg je precies de kleuren die je wil.

 
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Hond: GB11-GB9-GB7-GB5-GB3-true black-PP4-PP3-PP2
Hoed: CR9-CR7-CR5-CR3
Mand: GG5-GG4-GG3-GG1
Lint: CR9-CR7-CR5-CR3 
Bananen: CT4-CT3-CT2-CT1
Druiven: LV3-LV2-LV1
Appels: GY5-GY3-GY1
Peren: CG4-CG3-CG2-CG1
Sinaasappel: BO4-BO3-BO2-BO1

Hier nog wat detailfoto's van de mand met fruit.

En de hoed waarin ik een banaan heb gestoken.





3 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart, leuk model ook. Grappig die Donny dog.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een enige kaart is het! Zo lief, het hondje dat zo blij de mand fruit komt brengen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda