Volgers

dinsdag 1 november 2022

Autumn the year's last loveliest smile

Hallo allemaal,

De nieuwe challenge bij Magnolia Forever is weer van start gedaan. Het thema is zoals altijd "anything goes (alles mag)".
Dit is mijn voorbeeld. Het er een easelkaart in herfstthema van gemaakt.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.146) gebruikt. Deze heb ik uit groen en crèmekleurig cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Mintay (Botany).
De randen en de doily achter het afdrukje zijn gemaakt met stanzen van Noor!Design.
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De tekst is van Jo!Crafts.

De randen van dichtbij.

Hier de bloementoef.

Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: GB7-GB5-GB4-GB2
Cape: AG5-AG4-AG3-AG2-AG1
Kleding: BG10-CR11-CR9-CR7-CR5
Laarzen: BG10-BG8-BG6-BG4
Mand: EB8-EB6-EB4-EB2
Doek: GY5-GY3-GY2-GY1-AG4



3 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart in warme kleuren Miranda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge, wat een mooi kaart is dit! Extra goed verpakken maar als je hem verstuurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat blijft ze lief, ik heb nog een heleboel oudjes, koop ze eigenlijk noooit meer maar ik blijf er een lach op mijn gezicht van krijgen. Mooi gemaakt Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda