Volgers

woensdag 16 november 2022

Let is snow

Hallo allemaal,

Studio Light heeft hele leuke stanzen om zelf een paddenstoel en gnoompjes te maken. Hiermee heb ik deze winterse kaart gemaakt voor het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.189) gebruikt. Deze heb ik uit burgundy linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is ook zo mooi. Dat is ook van Studio Light.
Sommige delen heb ik foamtape opgeplakt zodat je wat meer diepte krijgt.


Hier de gnoompjes van dichtbij. Heb sommige delen uit linnenkarton in diverse kleuren gestanst en sommige delen uit dessinpapier.


De boompjes zijn gemaakt met een stans van CraftEmotions.


De tekst is van Studio light en heb ik over de sneeuwrand geplakt. De sneeuwrand heb ik met dezelfde mal gemaakt als de boompjes maar ik heb dit er af geknipt en daarna beïnkt met wat Memento espresso truffle. 


De vleugels en het hart zijn mooie stanzen van CraftEmotions.




4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de paddenstoel als huisje voor de Gnoompjes . Mooie kleuren gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie winterse kaart Miranda en die gnomes zijn zo leuk. Mooie kleuren heb je voor deze kaart gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaart met de gnomes. Ik vin de tekst Let it snow ook erg mooi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda