Volgers

woensdag 9 november 2022

Winters VW busje

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer van inspiratie voorzien op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
De feestdagen komen er alweer aan en wat is er leuker dan iemand een cadeautje te geven. Van Dutch Doobadoo is een leuke mal van een VW busje (470.713.876) en hiervan heb ik een winters doosje gemaakt met de prachtige kerstlijn van Piatek (Cozy Winter). Voor de basis heb ik babyblauw linnenkarton gebruikt en hieruit heb ik 2 keer het busje gesneden. De voorkant heb ik bekleed met dessinpapier en afbeeldingen die daar ook in zitten.

De mal van het VW busje is nu in de aanbieding in de webshop. Deze aanbieding vindt je HIER.


Tussen de 2 busjes heb ik een doosje gemaakt waar je iets in kunt doen.


De achterkant heb ik blanco gelaten zodat je hierop nog een boodschap kunt schrijven.


Voor het doosje heb ik een stukje cardstock gesneden van 19x15 cm en deze rondom op 5 cm gerild.
Vervolgens ingeknipt zoals op onderstaande foto. Van de plakstrookjes heb ik een stukje af geknipt zodat het doosje beter sluit.


Kijk eens wat een mooie plaatjes er in het dessinpapier zitten. Ik was meteen weg van deze pop.

Een zak met cadeautjes en een mok met een warm drankje.

De sterretjes heb ik gemaakt met een stanzenset van CraftEmotions. Hierin zitten verschillende maten sterren die een frame uitsnijden en een hele ster.





4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk en feestelijk kadoosje heb je zo gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer mooie uitwerking van dit busje, zou nooit op dit idee zijn gekomen, bedankt voor de inspiratie
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi in deze zachte kleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda