Volgers

woensdag 26 oktober 2022

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Van Scrapboys is er zulk prachtig vintage papier (Vintage Legends) en dat zat in mijn pakket van Hobbyshop Veldmaat. Hiermee kun je heel snel een mooie kaart maken. Ik heb er een felicitatiekaart van gemaakt.

Op een easelkaart kun je veel kwijt en maakt de kaart net een beetje specialer dan een simpele vierkante kaart.

Voor de basis heb ik kersenrood linnenkarton gebruikt.


De tekst heb ik gemaakt met een stans van Card Deco.


Er zitten zulke prachtige plaatjes in het dessinpapier waaronder deze bloem en blaadjes. De bloem heb ik met foamtape opgeplakt, zodat je wat meer diepte krijgt.


Ook deze plaatjes komen uit het dessinpapier. De achterste heb ik met een ronde stans van Craft Emotions uitgestanst.


Kijk eens hoe mooi die vogel is.


Er zitten ook mooie labels in het dessinpapier.



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda