Volgers

woensdag 23 november 2022

Loaded envelop

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze loaded envelop in winters thema laten zien als inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Een loaded envelop is eigenlijk heel simpel te maken en je kunt er veel in kwijt.

Om te beginnen heb ik 3 stukken zalm linnenkarton gesneden van 20x15, 14x15 en 10x15 cm. Hierop heb ik kraft krijtwit en dessinpapier geplakt. Daarna plak je het stuk van 14x15 cm op het stuk van 20x15 cm als een pocket. Als laatste plak je het stuk van 10x15 cm op het stuk van 14x15 cm als pocket. Zo heb je 2 grote vakken om labels in te stoppen.
Het dessinpapier wat ik heb gebruikt is van Studio Light.


Hier kunnen jullie de pockets wat duidelijker zien. De grote labels heb ik gemaakt door stroken van 15cm hoog bij 5 en 6 cm breed te snijden en die te bekleden. De hoeken heb ik afgerond met een pons van Vaessen.

Hier heb ik de grote labels van dichtbij.

Deze labels komen uit het dessinpapier.

De stempels die ik heb gebruikt zijn van AAL&Create. Ik heb deze met Memento gestempeld en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Sneeuwpoppen: IG1-blender
Ogen: TB1-blender
Neuzen: BO3-BO2-BO1
Benen: EB5
Hoedjes: CR7-CR5-CR3-JG3
Sjaals: CR7-CR5-CR3-JG3
Rok: CR7-CR5-CR3

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Ogen: TB1-blender
Ster: CR7-CR5-CR3
Boom: AB3-AB2-AB1
Benen: EB5

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Ogen: TB1-blender
Kleding: CR7-CR5-CR3-JG3
Boom: AB3-AB2-AB1
Ballen:CR5
Bloem: CR5



5 opmerkingen:

  1. Ziet er weer erg mooi en verzorgd uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie loaded envelop heb je gemaakt, met prachtig papier en leuk labels,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf! Zo'n enveloppe staat ok nog op mijn lijstje te maken voor een goede blogvriendin. Dank je voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze loaded enveloppe, de kleur is ook erg mooi van het dsp.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creatie en grappige stempels heb je erin verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda