Volgers

dinsdag 8 november 2022

Samen Creatief #31

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.

De bloghop begint op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Ben je daar niet begonnen, ga dan eerst naar het blog om te hoppen.

Als het goed is kom bij Amber vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met € 10,00 shoptegoed winnen.

Dit is mijn creatie geworden.
Voor de basis heb ik zilvergrijs linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Tropical Garden).



Dit is de binnenkant. Alle plaatjes komen uit het dessinpapier.

Nog wat detailfoto's. Bij de labels heb ik een afrondpons met geschulpte randje gebruikt.





Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Ik ben de laatste in de rij van de bloghop. Nu kun je door naar Rikie.




10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie samen creatief Miranda. Prachtig gedaan, dank je wel voor het mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw versie is weer totaal anders dan die ik tot nu toe heb gezien. Ook deze is prachtig met het mooie papier en de toffe vogels.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart geworden Miranda, groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze uitvoering is ook mooi, lijkt weer totaal anders.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat MOOI Miranda....het papier maakt het weer heel anders dan je voorganger.
    Ik vind hem prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het heeft iets romantisch. Heel erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn stuk voor stuk prachtig maar met dit papier is super mooi ….hou ik van…..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dit is ook al weer zo'n mooie creatie. Dit geeft me al een beetje voorjaarsgevoel. Prachtig.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook deze is erg mooi kwa kleuren mooi papier ook erg mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda