Volgers

maandag 14 november 2022

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.


Dit is mijn uitwerking. Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.850). Deze heb ik uit kraft gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Christmas Wonderland).
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.

De tekst is van Studio Light.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, The Paper Shelter, en heet Here We Go. Deze heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: FS8-FS7-FS6-FS3
Baard + snor: BG1-blender
Bont: IG1-blender
Kleding kerstman: DR7-DR5-DR3
Rendier: TN9-TN8-TN7-CR10-CR1-BG5-BG3-BG1
Boom: DG4-DG3-DG2-DG1-GY2
Ster: GY5-GY3-GY1
Zak: TN7-TN5-TN3-TN1
Slee: GB11-GB9-GB7-GB5-TB9-TB7-TB5-TB3-GY2-CR10-IG8-IG6-IG4-IG2
Cadeau's: TB7-TB5-TB3-DR7-DR5-DR3-GY4






4 opmerkingen:

  1. Een mooie reminder Miranda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch heb je voor deze mooie kaart gebruikt. Met ene mooi resultaat.
    Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel: kraft en een dier.
    Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda