Volgers

zondag 27 november 2022

Dutch Doobasoo

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik met een vriendin naar de Dutch Doobadoodag bij Noor & Zo geweest.
Een dagje gezellig bijkletsen en freubelen.
We hebben 3 leuke kaartjes gemaakt met een mooi papierpakket van Bella Lulu.

We begonnen als 1e bij Christa met een boomkaart.


Hieronder wat detailfoto's.



Na de lunch gingen we bij Anoux een lantaarnkaart maken.

En weer wat detailfoto's.



Als laatste een pop-upkaart bij Monica. Het was eigenlijk de bedoeling om er 1 strookje met diertjes in te doen, maar ik vond dat een beetje kaal dus heb er 3 strookjes in gedaan.

En ook weer wat detailfoto's.



En nog 2 foto's van mijn vriendin en mij.






























2 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties en erg leuke foto´s!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creaties heb je gemaakt met prachtig papier en schattige plaatjes.
    Leuk zo, de foto's met je vriendin samen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda