Volgers

vrijdag 25 november 2022

Fall is when nature turns into gold

Hallo allemaal,

Bij de birthday circle hebben we een herfstswap en hiervoor heb ik dit kaartje gemaakt.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.142) gebruikt. Deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Piatek (Hello autumn).
De rand aan de bovenkant is van Noor!Design. De tekst is van Joy!Crafts.
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.



Hieronder nog wat detailfoto's.


Het afdrukje had ik al lang liggen om in te kleuren. Weet helaas niet meer van welk merk het is.
Ik heb weer eens ingekleurd met de Colourblends van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Beer: black-taupe-bark-driftwood-spice brown-dusty pink-coral
Bloem: passion fruit-grape-cranberry-holly-fern green-sage
Vlinder: honey-mustard-daisy-bark-passionfruit-grape-cranberry
Gras: holly-fern green-sage



2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met een schattige digi. Leuk bijpassende tekst ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tekst en het is waar. Laatste reden we ergens en toen riep ik het: het lijkt wel goud, die bomen!! Echt, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda