Volgers

zondag 13 november 2022

Enjoy

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met Distress inkt.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Voor de basis heb ik deze keer donkerrood en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Everyday Life).

Voor de halve doily's aan de boven- en onderkant heb ik een stans van Marianne Design gebruikt.
De tekst komt uit de stempelset van het afdrukje. Deze is van CraftEmotions. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.


De tekst van dichtbij.


Hier het afdrukje van dichtbij. Heb haar in wat zachtere tinten gekleurd.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: tattered rose - vintage photo - aged mahogany
Haren: antique linen - scattered straw
Jurk: fores moss - aged mahogany
Schoenen: aged mahogany
Hondje: hickory smoke - vintage photo - tattered rose
Bloemen: seedles preserves - scattered straw - forest moss
Touw: burshed corduroy



1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda