Volgers

vrijdag 8 december 2023

Xmas

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie de 2e kaart zien ik gemaakt heb met een afdrukje wat ik gekleurd heb tijdens mijn freubeldagje met vriendinnen laatst.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Woodland Christmas).
Op het bovenste deel heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.145) gebruikt en deze verhoogd met foamtape opgeplakt. Heb deze keer geen bloemen gebruikt, omdat de kaart voor mijn doen al druk genoeg is. Heb wel wat Nuvo Drops gebruikt.


Hier de letters van dichtbij.

Heb voor de sokken een oudere stans van Memorybox gebruikt.

De tekst en ijskristallenrand zijn van Marianne Design.

Het afdrukje is van Marianne Design en heb ik uitgestanst met de bijpassende stans. Heb het ingekleurd met de Colourblendpotloden van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Beertje: saddle brown-copper-cinnamon-ginger-yellow ochre-maple-
pink blush-sorbet-bark-espresso
Sjaal beertje: sage-fern green-holly
Konijn: smoke-stone-seal grey-snow
Sjaal konijn: ladybug-flame red-rose red
Slee: rock pool-taupe-black





5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda