Volgers

maandag 4 december 2023

Merry

Hallo allemaal,

Tijdens het freubeldagje met vriendinnen heb ik een paar afdrukje gekleurd met mijn Colourblendpotloden van Spectrum Noir. Was weer even geleden dat ik daarmee had gekleurd, maar toch ook wel weer eens leuk om die te gebruiken. Heb er de dag daarna meteen een kaartje mee gemaakt, maar nu pas tijd om deze te laten zien. Het andere kaartje laat ik over een paar dagen zien.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.780) gebruikt. Deze heb ik uit kraft gesneden. Het dessinpapier is van Maja Design (Woodland Christmas).
Achter de opening heb ik de rendierstans van Joy!Crafts gebruikt. Vond deze wel grappig om er bij te doen.


Hier zien jullie hem van dichtbij.

De "Merry" is al een oudere stans van Memorybox.

Aan beide zijkanten heb ik een kerstboom van Marianne Design gebruikt.

De muis komt uit een stempelset van Carla Creaties.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Muis: smoke-seal grey-pewter-vanilla-rose peach-peach-jade silk
Sjaal: sage-fern gren-holly-ladybug-flame red-rose red



4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda