Volgers

zondag 31 december 2023

Fijne jaarwisseling

Hallo allemaal,

Via deze wil ik al mijn volgers een fijne jaarwisseling wensen en een mooi, gezond en creatief 2024.

Voor ons was het een jaar waarin het soms best hectisch was maar sommige dingen geven ons ook wel rust. Heb het afgelopen jaar een nieuwe functie gekregen op mijn werk waarbij ik meer inhoudelijk werk ben gaan doen. Dat is heel leuk maar was in het begin ook best pittig. En we hebben, zoals ik al eerder heb geschreven, afgelopen zomer besloten om te gaan verhuizen en na een best wel intensieve zoektocht (omdat de huizenmarkt nog steeds bizar is) hebben we ander huis gevonden in Oudenbosch. We krijgen 15 april a.s. de sleutel. We hoeven niet veel te doen, dus de planning is dat we de week erna al over gaan. Dus dat betekent dat we na bijna 17 jaar weg gaan uit Breda. Nou ja, ik ga niet helemaal weg, omdat ik hier nog in de stad werk. 
Naast veel creatieve dingen die ik het afgelopen jaar heb mogen maken voor Hobbyshop Veldmaat, Cheerful en mijn workshops Dietvorst Verf en Behang, stonden de afgelopen maanden ook in het teken van dingen regelen voor ons nieuwe huis en het verkoopklaar maken van ons eigen huis. Komende week ben ik vrij en dan ga ik nog even flink opruimen in huis, want in de 2e week van januari gaat ons huis in de verkoop. Toch best wel spannend.
In ons nieuwe huis krijgen we weer een gezamenlijke hobby/werkkamer zoals we nu ook hebben. Maar ik wil ook meer video's op gaan nemen voor mijn YouTubekanaal en voor Hobbyshop Veldmaat ga ik ook vaker live dan alleen voor de Samen Creatief. Omdat we de ruimte ervoor hebben in ons nieuwe huis, krijg ik daarvoor een aparte hobbykamer. Dat zijn leuke dingen om mee bezig om alvast uit te zoeken hoe we dat in gaan richten. Mijn Facebookpagina is de afgelopen maanden heel hard gegroeid en ik heb inmiddels ruim 1.000 volgers daar. Vind dat echt bizar veel, maar ben ook dankbaar dat mensen mij wil volgen en ik ze creatieve inspiratie kan geven.

Al met al wat het een jaar met veel mooie, maar soms ook minder mooie dingen. En het lijkt wel alsof 2023 heel snel is omgevlogen.

Voor begin 2024 staan nog wat drukke maanden gepland, maar hopelijk wordt het vanaf begin mei weer wat rustiger als we verhuisd zijn en hopelijk dan weer wat op orde zijn.

Bij deze wil ik al mijn volgers bedanken voor alle leuke en lieve reacties het afgelopen jaar en in 2024 blijf ik lekker bezig om jullie weer te inspireren.



2 opmerkingen:

  1. Een druk maar bijzonder jaar lees ik wel, verhuizen is een heel gedoe maar ook wel leuk, nieuwe mogelijkheden. Succes met alles en alle goeds voor 2024. Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De allerbeste wensen, ja verhuizen, heel veel succes toegewenst, dat wordt hier in maart alweer 2 jaar gewoon, tijd vliegt.
    Fijn dat jullie toch zo snel iets gevonden hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda