Volgers

woensdag 27 december 2023

Fifties boekje

Hallo allemaal,

Yvonne Creations heeft een mooie lijn in het fiftiesthema. Ik heb er een albumpje van gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.127) voor het blog van Hobbyshop Veldmaat.
De basis heb ik uit zilvergrijs linnenkarton gesneden. Het dessinpapier en de plaatjes komen uit de lijn van Yvonnen Creations.


Dit is de binnenkant met verschillende pagina's.

Heb aan de linkerkant een pocket gemaakt.

Hieronder wat detailfoto's. Hier heb ik achter het plaatje een mal van Joy!Crafts gebruikt.

Kijk hoe leuk die plaatjes zijn.

Achter dit plaatje heb ik een mal van Marianne Design gebruikt.

En ook dit is een mal van Marianne Design.

Hier zien jullie de pocket wat dichterbij.


6 opmerkingen:

  1. Mooie creatie heb je ervan gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi boekje in jaren 50 stijl Miranda. Ik vind het een hele leuke lijn en jij laat alles op deze manier heel mooi uitkomen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig boekje heb je gemaakt met deze fifties lijn.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie creatie Miranda. Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk thema en een prachtige creatie. Alle goeds voor 2024 Miranda. Lieve groet, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda