Volgers

vrijdag 22 december 2023

Prettige feestdagen

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik nog een kerstkaart om te laten zien. Voor de basis heb ik weer mijn favoriete mal van Dutch Doobadoo (470.713.100) gebruikt en er een easelkaart mee gemaakt.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Woodland Christmas). Als decoratie heb ik alleen wat bloemen gebruikt.

De sokken zijn gemaakt met oudere stanzen van Memorybox. Op het strikje wat Nuvo Drops.

De tekst is een stans van Marianne Design.

Een mooie bloementoef.

Het beertje is een digi van Mo Manning en heet Christmas Teddy. Ik heb hem ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Deze digi staat nog niet op de site van Mo Manning, maar ik heb deze als Patreonlid ontvangen.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Beer: GB11-GB9-GB7-GB5-GB4-CR1
Muts: BG10-DR7-DR5-CR9-BG7-JG7-JG9-DG4-DG3-BG1-blender
Sjaal: BG7-JG7-JG9-DG4-DG3
Belletje: CT4-CT3-CT2-GY5
Ondergrond: YG3-YG2-YG1



4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en ook een leuk model. Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooow wat is tie leuk Miranda!
    Mooie mal en leuke digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Miranda en ook voor jou fijne feestdagen, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda