Volgers

zondag 3 december 2023

Winactie Facebookpagina

Hallo allemaal,

Het aantal volgers hier op mijn Facebookpagina loopt inmiddels flink op en zit bijna op 1.000. Dit vind ik echt superleuk. Had dit nooit verwacht toen ik mijn Facebookpagina een aantal jaar geleden maakte. Het aantal reacties zijn er inmiddels zoveel dat ik helaas niet meer op allemaal kan reageren zonder dat Facebook dit ziet als spammen. Maar ik lees ze wel allemaal en waardeer het enorm dat er zoveel volgers op mijn berichten reageren.

Omdat ik 1.000 volgers een mooi aantal vind, heb ik besloten om er een winactie van te maken. Zoals ik een paar dagen geleden schreef gaan wij komend voorjaar verhuizen en ben ik aan het opruimen in huis. En dus ook in mijn hobbykamer. Ik heb een pakketje gemaakt met materialen die ik ooit gekocht heb, maar nog nieuw in de verpakking zitten.

Wil je kans maken op deze prijs? Doe dan mee met de winactie op mijn Facebookpagina.
Alleen reacties die op mijn Facebookpagina worden gegeven doen mee voor en winactie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda