Volgers

zaterdag 2 december 2023

Ik denk aan je

Hallo allemaal,

Iemand in mijn omgeving gaat een moeilijke periode tegemoet en heb voor haar dit kaartje gemaakt om te laten weten dat we aan haar en haar man denken.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.100) gebruikt. Dit blijft toch wel 1 van mijn favoriete mallen. De basis heb ik uit wit cardstock gesneden. Het dessinpapier komt uit een oudere lijn van Teresa Collins (Every day moments). De tekst is van Marianne Design en deze heb ik uitgesneden met een oudere stans van Nellie Snellen. Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De rand bovenaan de kaart heb ik gemaakt met een stans van Crafter's Compaion.

De rand is gemaakt met een stans van Marianne Design.

Onderaan de bloementoef heb ik een poezenbedeltje gehangen.


Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heet Boo and Tulips. Ik heb deze ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Katje: true black -IG10-IG8-IG6-IG5CR3-CR1-CG1
Vaas: BT9-BT7-BT5-BT3-BT1
Bloemen: CT4-CT3-CT2-CT1-DG4-DG3-DG2-DG1
Ondergrond: GB10-GB8-GB5


2 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart om iemand te laten weten dat ze in je gedachten zijn Miranda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Miranda, die zal erg gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda