Volgers

vrijdag 1 december 2023

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 



Dit is mijn uitwerking.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier komt uit een oudere lijn van Studio Light (Vintage Days).
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt. De kleine ijskristallen komen uit de doily die achter het afdrukje zit.

Aan de bovenkant heb ik een rand gemaakt met een stans van Card Deco.

De doily is van Amy Design.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, The Paper Nest Dolls, en heet Emma with reindeer. Ik heb hem ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Trui: TN9-DR7-DR6-DR5-DR3-TN7-TN5-TN3-TN1
Broek: DR7-DR6-DR5-DR3-TN7-TN5-TN3-TN1
Rendieren: TN3-TN2-TN1-DR5
Geweien: RB4-RB3-RB2-RB1
Beker: MB4-MB3-MB1
Slagroom: BG1-blender
Candy cane: DR5-IG1-blender

Tussen het kaarten maken ben ik ook druk bezig in huis om van alles op te ruimen en uit te zoeken. Wij gaan namelijk in het voorjaar verhuizen. We zijn sinds afgelopen zomer op zoek geweest naar een ander huis, maar de huizenmarkt was echt nog zo bizar met overbieden en mensen die zonder voorbehoud een bod uitbrachten en het daardoor net voor onze neus weg kaapten. Uiteindelijk hebben we een andere woning kunnen vinden die we voor de markt uit mochten bezichtigen. We krijgen 15 april a.s. de sleutel. We hoeven er bijna niets aan te klussen, behalve de badkamer opnieuw laten kitten en binnen een fris nieuw kleurtje op de muren. Ben ook druk bezig om te kijken hoe we alles in gaan delen. Nu hebben we een gezamenlijke hobby/werkkamer en dat krijgen we straks ook. Maar daarnaast krijg ik nog een extra kleinere hobbykamer erbij waar ik kan zitten als ik live ga voor Hobbyshop Veldmaat op Facebook of waar ik video's voor mijn YouTubekanaal kan opnemen. Het is allemaal heel spannend, omdat we al 16 jaar in onze huidige woning wonen, maar we hebben verschillende redenen om te verhuizen en kijken er ook echt naar uit.




 

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart in de mooie warme kleuren. De digi heb je prachtig gekleurd!
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning, spannend, maar zeker ook om naar uit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend Miranda, een ander huis en andere woonomgeving begrijp ik. Ook weer leuk en nieuwe start en dan nog een eigen ruimte voor de lives... ben benieuwd watje man voor hobby heeft. Wij hebben ieder een eigen kamer voor onze hobby, maar samen lijkt me ook best gezellig!
    Je kaart is trouwens heel gaaf! Zou ik bijna vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie. het is inderdaad spannend maar we kijken er ook naar uit. Mijn man heeft als hobby zelf computerprogramma's maken. Hij heeft voor onszelf al een Yathzeespel gemaakt en een aantal programma's om de scores voor onze bordspellen bij te houden.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda