Volgers

woensdag 19 oktober 2022

Woef

Hallo allemaal, 

Wisten jullie dat Dutch Doobadoo mallen heeft om zelf dieren mee te maken. Je tekent alle onderdelen over op cardstock van de gewenste kleur, knipt ze uit en plakt dan alles in elkaar. Het is even een werkje maar wel heel rustgevend om te doen. In mijn designteampakket van Hobbyshop Veldmaat zat de mal van het hondje. Hiermee heb ik een cadeau envelop gemaakt voor een hondenliefhebber. Een cadeaubon erbij en je hebt een leuk persoonlijk cadeau.

Voor de basis van de envelop heb ik zwart linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier komt uit een slimline paperpad van Studio Light. Precies het mooie formaat hiervoor.


In de envelop heb ik een label gemaakt met zilvergrijs en bordeaux linnenkarton. De letters heb ik gestanst met een set van Craft Emotions.

Het label van dichtbij.


En dan dit schattige hondje. Is ie niet lief?


1 opmerking:

  1. Ja, dat geloof ik, even een werkje, maar dan heb je ook wat! Heel gaaf gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda