Volgers

zondag 23 oktober 2022

Vakantie Denemarken (deel 2)

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik jullie het 1e deel van onze vakantie in Denemarken laten zien. Omdat ik zoveel foto's heb gemaakt, laat ik jullie vandaag deel 2 zien.

We zijn naar Esbjerg gereden om daar langs de Waddenzee te wandelen. Mooie afwisselende route. Ook wel flink wat hoogteverschillen maar goed te doen.























Omdat we vrijdag met de trein waren, was het te ver lopen naar deze beelden die langs de zee staan. Nu waren we in de buurt en zijn we er nog naartoe gereden.


Woensdag zijn we naar Bogense gereden en hebben bij het Kattengat gewandeld.
Dit was ook weer een mooie afwisselende route.















En toen zat onze week in Denemarken er al weer op. Hoop dat jullie het leuk om mee te kijken.



2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's van een prachtig land. Mijn dochter en haar man gaan er 2 à 3 keer per jaar naar toe met alle honden, dat is echt hun vakantieland,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het erg leuk om te lezen en de foto's te zien! Wat herkenbaar en wat is het toch een leuk land om op vakantie te gaan! Ik vind dat je er altijd zo heerlijk tot rust komt...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda