Volgers

maandag 24 oktober 2022

Hobbymaatjesdag Best

Hallo allemaal,

Gisteren was het dan eindelijk weer zover. Nadat in 2019 de laatste hobbymaatjesdag in Best was en het daardoor vanwege Corona die door kon gaan, was gisteren de 25e maatjesdag en mocht ik weer 3 workshops geven. Zo fijn om iedereen weer te zien en zo leuk ook dat iedereen weer zo enthousiast deel nam aan de workshops.

Als 1e workshop had ik een theedispenser.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Crafter's Companion (Nitwit Paws-itivity). De tekst is van Marianne Design.



De 2e workshops was een pocketkaart met een boekje. Ook hierbij is de basis gemaakt uit wit cardstock. Het dessinpapier is van The Paper Boutique (A Summer Garden). De plaatjes en teksten komen uit het dessinpapier.




Als 3e workshop een driehoekig doosje. Ook weer een basis van wit cardstock. Het dessinpapier is van Craft Sensations (Vintage). De tekst is van CraftEmotions.

De beschrijvingen voor deze workshops zijn alleen voor degenen die de workshops hebben gevolgd en deel ik daarom niet.



2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda