Volgers

dinsdag 11 oktober 2022

Samen Creatief #30

Hallo allemaal,

Vanavond was de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat en gaat onze bloghop van start.

De bloghop begint op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Ben je daar niet begonnen, ga dan eerst naar het blog om te hoppen.

Als het goed is kom bij Amber vandaan. Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met € 10,00 shoptegoed winnen.

Dit is mijn creatie geworden.

Voor de basis heb ik zilvergrijs linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Let your creativity bloom). 


Hier het bewegende deel van dichtbij.

En nog vanaf een andere kant.

De tekst heb ik aan de binnenkant geplakt.

Dit is de achterkant.

De tekst is van Craft Emotions.


Deze stempel is ook van Craft Emotions. Ik heb deze gestempeld met Memento gray flannel om een minder harde rand te krijgen dan met zwart. Daarna heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
AP4-AP3-AP2-AP1-BGR4-BGR3-BGR2-BGR1-blender

Vergeet geen reactie hieronder achter te laten. Ik ben de laatste in de rij van de bloghop. Nu kun je door naar Rikie.


11 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda