Volgers

woensdag 12 oktober 2022

It's beginning to look a lot like Christmas

Hallo allemaal,

Het is weer een beetje tijd om aan de kerstkaarten te beginnen en vandaag wil ik jullie hiervoor wat inspiratie geven op het blog van Hobbyshop Veldmaat. Heb een easelkaart gemaakt met als basis een mal van Dutch Doobadoo (470.713.207). Deze heb ik uit donkerblauw linnenkarton en krijtwit kraft gesneden. Het dessinpapier is van Craft&You (Sprinkled with snow).
Het dessinpapier is al zo mooi dat ik weinig decoratie heb gebruikt. Alleen wat Nuvo Drops


In het dessinpapier zitten ook wat labels. Uit 1 ervan heb ik het plaatje uitgeknipt en van een stukje transparant sheet een steuntje gemaakt en het daar tegen geplakt.

De tekst is van Marianne Design,.

De beestjes zijn ook stempels van Marianne Design. Deze heb ik gestempeld met Memento Tuxedo black op Pro silk van CraftEmotions. Daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Beer: EB8-EB6-EB4-EB2-GB8-GB6-GB4-GB2-CR1
Muts: TB9-TB7-TB5-TB3-IG1-blender
Trui: TB9-TB7-TB5-TB3
Schaduw: BG1-blender

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Rendier: EB8-EB6-EB4-EB2-GB8-GB6-GB4-GB2-CR1
Gewei: TN9-TN7-TN5-TN3
Schaduw: BG1-blender
Trui: TB9-TB7-TB5-TB3

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Poes: EB8-EB6-EB4-EB2-CR1
Sjaal: TB9-TB7-TB3-TB1-JG5-JG3-JG1



3 opmerkingen:

  1. Weer een pracht van een kaart, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke easel kaart is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kerstkaart. Prachtig papier en schattige stempels ook gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda