Volgers

donderdag 1 februari 2018

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag begint de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches.
Dit is de sketch voor deze maand.

En dit is mijn kaartje geworden. Heb er meteen ook mijn voorbeeld voor de nieuwe wedstrijd van gemaakt voor mijn club Hobbyplezier met scrapcreaties.
Voor de basis heb ik donkerblauw en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Joyous Winterdays).
Het ovaal achter het afdrukje is een oudere stans van Marianne Design.
Als afwerking natuurlijk wat bloemen en Nuvo Drops.

Zo ziet de binnenkant er uit.
Heb voor de aankleding een oudere mal van Noor! Design gebruikt. Hierop heb ik een ijskristal van Magnolia gebruikt.

De tekst is een stempel van Verses Rubberstamps. Heb de tekst uitgestanst met een oudere stans van Yvonne Creations.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, The Paper Shelter en heet Snowflakes.
Ik heb haar ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Ogen: TB1
Haren: EB5-GB10-GB2-EB2
Muts: TB9-TB6-TB8-TB5
Col: IG1-blender
Shirt: BG6-BG4-BG2-BG1
Rok: TB9-TB6-TB8-TB5
Schoenen: BG10-BG8-BG6-BG4
Panty: IG1-blender
Boom: EB8-EB7-EB6
Hart: spica lipstick



4 opmerkingen:

  1. Wauw! Hij is zo mooi en dan ook de binnenkant nog. prachtig!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met deze schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een schitterend geheel Miranda en zo mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda