Volgers

maandag 26 februari 2018

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinkind

Hallo allemaal,

Onlangs is een hobbymaatje van mij oma geworden van een kleinzoon en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Inmiddels heeft ze hem ontvangen dus kan ik hem ook hier laten zien.

Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Desing (Celebration).
Heb weer eens een oudere stans van Marieke Design gebruikt. Deze heb ik eerst helemaal uit kraft gestanst. Daarna nog uit 2 verschillende dessinpapiertjes en de figuurtjes los geknipt.
De tekst is van Joy!Crafts en het plaatje van Syta van Gelderen. Als afwerking een paar roosjes, Nuvo Drops en een strikje van jutetouw.

5 opmerkingen:

  1. Super schattig babykaartje, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel schattig kaartje, met een heel lief plaatje wat je erop hebt verwerkt. Net zoals de gestippelde diertjes, die vind ik ook zo lief/mooi. Ik ben er erg blij mee en staat op de kast, zodat ik het elke keer kan bewonderen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Miranda!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Miranda,
    eine wunderschöne Karte ist das geworden. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en vooral lieve kaart!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda