Volgers

dinsdag 20 februari 2018

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Alle voorbeelden voor mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen zijn af, dus had nu even tijd om iets voor mezelf te maken. Begin een beetje door mijn voorraad felicitatiekaartjes te raken, dus ben ik gisteravond eerst begonnen om die aan te vullen en heb ik dit kaartje gemaakt.

Heb voor de basis weer kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Celebtration). Ik ben helemaal weg van dit prachtige papier, dus jullie gaan dit nog wel vaker voorbij zien komen.
De vorm heb ik gemaakt met mijn favoriete mal van Dutch Doobadoo.
De tekst is een stans van Noor Design. Heb een plaatje van Syta van Gelderen gebruikt.
Bij dit kaartje mogen uiteraard de bloemen niet ontbreken met daarachter wat blaadjes van Dutch Doobadoo. Als afwerking wat Nuvo Drops.


3 opmerkingen:

  1. Schitterend! Ben heel benieuwd wat voor moois je te laten zien hebt op de Knotsgekke dagen, Kom zeker even kijken!!
    groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Miranda. De kleurtjes komen zo mooi bij elkaar.
    Veel plezier én succes vast op de kaartendagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Miranda,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Es gibt wieder so viel zu entdecken. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda