Volgers

dinsdag 6 februari 2018

Trouwalbum

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen heb ik gewerkt aan een mini album met onze trouwfoto's. Blijft leuk om daarmee te werken. Afgelopen woensdag was er weer een scrap en bep in de groep van Kimya en toen heb ik de basis gemaakt. Het aankleden en de afwerking was best veel werk, maar ben tevreden.
Als dessinpapier heb ik het nieuwe papier van Maja Design (Celebration) gebruikt.

Het zijn veel foto's dus ga er maar even goed voor zitten.
De voorkant met een foto van Arno en mij bij de Grote Kerk in Dordrecht.
Natuurlijk flink wat bloemen erbij. Achter de bloementoef heb ik wat metalen embellishments gebruikt die ik bij Scrap Unlimited heb gekocht.

Op de zijkant heb ik alleen het jaartal gezet en wat bloemen met een hangertje.

De achterkant ook beplakt met dessinpapier, maar verder niets. Hier kunnen jullie ook goed het kant zien wat ik achter het dessinpapier heb verwerkt.

Zo ziet het album er uit als het open is.


Zal nu nog alle pagina's apart laten zien.
Hier heb ik wat chipboard van Scrapiniec gebruikt.
De huifkar met trekpaarden waarmee we naar het stadhuis zijn gereden.

Samen in het park.

Onze ouders bij Villa Augustus na de lunch.
En Arno en ik samen in de tuin bij Kasteel Dussen.

Hier reden we weg om foto's te maken.
En Arno moest natuurlijk even zijn ring laten zien.

Het envelopjes kun je naar beneden klappen en dan ziet het er zo uit.
Doordat ik foto's maak met mijn daglichtlamp is de bovenste boven niet goed te zien, maar hier staan Arno en ik in het park bij een fontein.
Op de onderste foto gaan we naar binnen in Kasteel Dussen voor de receptie.

Het envelopje aan de rechterkant kun je ook open klappen en dan zit er dit onder. Heb hier alleen wat tekst op geplakt.

Mijn schoonvader de avond voor onze bruiloft bezig om Arno zijn schoenen te poetsen.

De linkerfoto kun je naar boven klappen en dan zie je dit.
Op de bovenste boven mijn zwager en schoonvader.
En op de onderste de heraut die onze gasten verwelkomde bij Kasteel Dussen.

De labels die in het album zitten.
Op de linker foto wij met onze ouders, Arno zijn zusje en haar man.
op de rechter foto ik met mijn moeder en schoonmoeder.

Arno met zijn moeder en wij met mijn schoonzus die onze bruidstaart heeft gemaakt.

Dan heb ik nog een paar detailfoto's.
Het meeste chipboard heb ik bewerkt met embossingpoeder. Eerst helemaal met wit en daarna her en der met goud om een beetje een verweerd effect te krijgen.

Hier zien jullie de metalen embellishments wat beter.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


10 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb je dat prachtig gemaakt Miranda! Het is zo mooi geworden, echt een waardevol aandenken ook met de foto's van je moeder er in.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi Miranda! Ik ben ook veel bezig met albums de laatste tijd. Vind het ook zo leuk om te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,

    Het is een schitterend album geworden mijn complimeneten!!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww, wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt Miranda. Leuk zo, om je foto's terug te kijken. Erg mooi gedaan zo met het chipboard erbij.
    Denk dat er aardig wat tijd in heeft gezeten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo liebe Miranda,
    Wow ist das Album traumhaft schön geworden. Eine wunderschöne Erinnerung an euren schönsten Tag im Leben. So liebevoll gestaltet. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Miranda, een heel leuk aandenken op deze manier.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit ontzettend gaaf Miranda!
    En ontzettend veel werk, weet ik, heb vorig jaar ook een mini album voor ons Sandra gemaakt.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt en superleuk al die flapjes en vlopjes die je erin verwerkt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig album is dit geworden. Daar zit veel liefde in! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw...wat is dit een mooi album! Heel veel werk, maar heel veel resultaat!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda