Volgers

donderdag 15 februari 2018

You're the pick of the bunch

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt met de beschrijving van deze maand bij de groep Be Challenged.
Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van ModaScrap (Viaggi Vintage).

Wanneer je de band er af haalt zie het kaartje er zo uit.
De pinguin en tekst komen uit een stempelset van Whimsy Stamps.

Wanneer de kaart open klapt krijg je 2 pockets met labels.
De pockets heb ik versierd met een stans van Noor Design die ik doormidden heb gesneden.

Kijk toch eens hoe lief deze pinguin is en heb ik ingekleurd met de aquamrkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Pinguin: Black-Flint-Marigold
Bloemen: Brambla-Fawn-Kingfisher-Sage
Vaas: Kingfisher
Ondergrond: Tan-Slate
Schaduw: Sandstone

Dit is ook 1 van de voorbeelden voor mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen volgende week. ik zal alle 3 de dagen een demo geven bij de stand van Hobbidee met de aquamarkers en sparkles van Crafter's Companion/Spectrum Noir. Dus ga je naar de beurs, kom even gezellig bij ons. We staat op onze vaste plaats (standnummer 118). En ook al heb ik het misschien druk, even zwaaien en gedag zeggen kan altijd ;)

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Miranda. Wat een schattige pinguïn en zo mooi ingekleurd. Ik ben benieuwd naar je andere creaties. Ik ga ze volgende wek bewonderen op de beurs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine ganz zauberhafte Karte ist das geworden Miranda. Deine Werke sind immer etwas ganz besonderes. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda