Volgers

woensdag 21 februari 2018

Knotsgekke Kaartendagen

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een paar sneak peeks laten zien van mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen. Ik ben alle 3 de dagen aanwezig bij de stand van Hobbidee (nr. 118) waar ik een demo geef met de aquamarkers en sparkles van Spectrum Noir/Crafter's Companion.




Dit zijn maar een paar details van de voorbeelden die ik bij me heb. Wil je ze allemaal zien? Kom dan morgen, vrijdag of zaterdag naar de beurs. Hieronder heb ik de plattegrond en aangegeven waar de stand van Hobbidee te vinden is.

Alle voorbeelden met de beschrijving van de gebruikte materialen en kleuren kunnen jullie aanstaande zondag vinden op mijn blog.



2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er alvast super mooi uit, Miranda.
    Veel succes en plezier gewenst tijdens de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom ze vrijdag in het echt bewonderen!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda