Volgers

dinsdag 30 januari 2018

2 kaartjes

Hallo allemaal,

Gisteravond heerlijk zitten freubelen aan 2 kaartjes. Ik zag op de Facebookgroep van Tiets een challenge met een leuke sketch. Heb er een gewoon kaartje en een kerstkaartje mee gemaakt.

Als 1e het gewone kaartje.
Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Summertime).
Het plaatje is van Syta van Gelderen. Er achter heb ik een stans gebruikt van Noor Design.

En dit is het kerstkaartje.
Hiervoor heb ik ook de kraft en wit cardstock voor de basis gebruikt. Het dessinpapier is ook van Maja Design (Joyous Winterdays).
Ook hier een plaatje van Syta gebruikt met er achter een stans van Nellie Snellen.

5 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt met deze mooie sketch. Mooi papier ook wat je voor de kaarten hebt gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Miranda,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Miranda!!
    Die bovenste vind ik erg grappig met dat oud hollandsche straatje.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda