Volgers

zondag 18 december 2016

Xmas

Hallo allemaal,

Van de week was er een SOL in de groep van Hobbyvision en hebben we onder leiding van Janet deze kaart gemaakt. Heb het model al eens eerder gemaakt, maar hij blijft leuk.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (I Wish).
Het plaatje van de kerstman is van Pion.
De hertjes en de ijskristallenrand heb ik gemaakt met stanzen van Joy!Crafts.

Zo ziet de binnenkant er uit. De plaatjes zijn ook van Maja Design.
Op het 2e vlakje staat het woord "Xmas". Dit heb ik gemaakt met stanzen van Joy!Crafts die begin volgend jaar uit gaan komen.



6 opmerkingen:

  1. Het is wel een gaaf model,
    heel mooi kaartje is het geworden ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree) }

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij soms de tutorial van de binnenkant van de prachtige kaart aub?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prchtige kaart Miranda, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart heb je gemaakt. Ik had het model van de week ook voorbij zien komen. Ik heb alleen niet de tijd om het te maken. Hihihi.
    Mooi de stanzen, die begin volgend jaar uit gaat komen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda