Volgers

woensdag 7 december 2016

Make a card with Joy!Crafts

Hallo allemaal,

Gisteravond was er in onze Facebookgroep Friends of Joy!Crafts weer een gezellige make a card. Deze keer mocht ik hem verzorgen. Ik ben niet zo van de simpele kaartjes. Hou wel van wat aparte vormen. Het voordeel van zo'n kaartje is dat je er ook veel op kwijt kunt.

Dit is het kaartje wat we gemaakt hebben.

Hier even de tekst van dichtbij.

En het afdrukje. Vond deze Tilda zo schattig. Ik heb haar ingekleurd met mijn Copics.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Haren: E59-E37-E35-E31
Kleding: BV08-BV13-BV02-BV00-BV000-E49-E47-E44-E43-E41
Bloem: R89-R85-R83-R81-G99-G94-G21
Wil je de hints nog even rustig doorlezen. Of kon je gisteravond niet meedoen? Kijk dan even op het blog van Joy!Crafts. Daar staan alle hints nog keer bij elkaar.
En als je voor zondagavond 20.00 uur je kaartje inlevert, maak je kans op een mooie prijs uit de nieuwe collectie.


4 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda. Je kaart ziet er weer prachtig uit. En heel leuk die verschillende vormen, anders dan een standaard kaart.
    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke en mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Miranda, prachtig van kleur.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart maar ik kan de maten niet vinden bij joy!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda