Volgers

maandag 5 december 2016

Babysetje

Hallo allemaal,

Wat is er nu leuker dan om bij een geboorte zelf een cadeautje te maken?
Met de stans-designpapierblok baby heb je eigenlijk alles bij elkaar om leuke kaartjes en cadeautjes te maken.

Ik ben begonnen om een lief kaartje te maken. Dit plaatje vond ik meteen zo schattig. Die moest ik gebruiken.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt en aangezet met bruine inkt en de blending tool.
Al het designpapier en de teksten zitten in het blok.
Maar je kunt er natuurlijk ook zelf dingen aan toevoegen.
Onder het plaatje heb ik de achtergrond eindeloos met de swirls gebruikt. Deze heb ik na het stanzen en embossen eerst bewerkt met een beetje donkerroze inkt. Daarna het papier uit de mal gehaald en de rest ook bewerkt met een lichte roze inkt. De daubers zijn hier echt perfect voor.
Zo heb ik ook de roos bewerkt met 2 tinten roze en 2 tinten groene inkt.
De bloem en de knop heb ik nog een keer gestanst en verhoogd opgeplakt voor wat extra diepte.
Onderaan heb ik de tekst baby met structuurpasta gemaakt. Deze tekst zit op het nieuwe polybesastencil waar allemaal Nederlandse teksten op zitten. Zo heb je voor elke gelegenheid een bijpassende tekst.

Bij een geboorte hoort natuurlijk ook een cadeautje. Met het polybesastencil van het diamantdoosje kun je natuurlijk een leuk klein doosje maken. Maar ik wilde er iets meer mee maken dan 1 doosje en toen bedacht ik me dat een soort blokkenstapel ook wel leuk zou zijn.
Daarom heb ik 3 doosjes gemaakt. De bodems heb ik vastgeplakt met tackylijm om de deksel van het doosje er onder. Zo kunnen de deksels nog open en kun je een kleinigheidje in de doosje stoppen.


Nog even het complete setje samen. Heb het geheel aangekleed met teksten die ook in het blog zitten. Verder wat bloemen en leuke add-ies erbij. Is het niet schattig?

Materialenlijst:
6002/0626 Polybesa embosstencil – Teksten NL
6002/0629 Polybesa embosstencil – Kadodoosje diamant
6002/0648 Snij-embosstencil – Roos
6002/0649 Snij-embosstencil – achtergrond eindeloos swirls
6011/0384 Stans-designpapierblok – Baby
6020/0016 Zelfklevende parels
6200/0053 Envelopmaker vouwbord + hoekpons
6200/0054 Lijmpistool
6200/0221 3 daubers
6200/0222 Inkt blending tool
6370/0050 Artifical flowers
6370/0065 Artifical flowers
6380/0507 Add-ies hobbelpaardjes, kinderwagens roze
6500/0215 Tackylijm
8013/0024 Paper for carfmaking cardstock wit A4, 21x29,7cm

6002/0626 6002/0648 6011/0384

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zo mooi in deze kleuren. Erg leuk bedacht zo met de doosjes op elkaar.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda