Volgers

zondag 18 december 2016

Blijdorp

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik met mijn schoonzusje een fotografieworkshop gevolgd in Blijdorp. Het was een leuke en leerzame workshop.

Hieronder zal ik jullie wat foto's laten zien die ik gemaakt heb.


Dit vind ik wel een mooie foto van Bokito. Die blik is echt geweldig.


 Deze vind ik ook mooi. Als je goed kijkt zie je dat Bokito zijn ogen open heeft en lig te kijken.










Deze foto is niet helemaal scherp, maar vind de blik wel mooi.



Ook van de ijsberen nog wat foto's gemaakt.









Deze vind ik wel grappig met het stokje in haar mond.


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's Miranda....daar kun je een mooie scraplayout mee maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een super mooie foto's,
    zo leuk dat je daar geweest bent ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    Altijd leuk zo'n workshop en zeker in Diergaarde Blijdorp.
    Je hebt flink wat dieren te pakken. Foto 3 van Bokito en foto 22 van die ijsbeer vind ik erg mooi.
    Zal best gezellig zijn geweest.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's. Ik ben gek op apen, kan daar altijd uren naar kijken. Ik vind die dan ook het mooist!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een super mooie foto's! Heel knap gedaan. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke en mooie foto's heb je gemaakt in Blijdorp. Gezellig zo met je schoonzus samen, dat je de workshop hebt gevolgd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda