Volgers

woensdag 14 december 2016

Harmonicakaart

Hallo allemaal,

In de groep van Kit and Clowder kwam ik een hele mooie digi van Noxine Stamps tegen en die wilde ik meteen gaan kleuren.
Al een hele tijd wil ik eens een harmonicakaart maken en nu had ik er afgelopen weekend eens tijd voor om even voor te gaan zitten. Liep aardig bij met mijn opdrachten en wilde weer eens een kaart voor mezelf maken zonder opdracht. En dat is dus deze kaart geworden.

Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier komt uit een ouder blokje van Farm House (Norland paper pack). Het voordeel van een grote en opgeruimde hobbykamer is dat ik weer eens oudere dingen tegenkom die ik ook weer eens gebruik.

Dit is de voorkant van de kaart.
Het afdrukje heb ik uitgestanst met een oudere nestabilitie. Heb niet teveel frutsels gebruikt, behalve wat bloemen, plakparels en een bedeltje.
De binnenkant van de kaart. Op de flapjes staat de tekst "vrolijk kerstfeest". Deze heb ik gemaakt met alfabetstanzen van Joy!Crafts die in het voorjaar uit zullen komen.
De randjes heb ik gemaakt met een stans van Noor Design.

En natuurlijk het afdrukje van dichtbij. Ik heb haar ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Ogen: E49-E47-E44
Haren: E59-E37-E35-E31
Jas: MB4-MB3-MB2-MB1-DP4-DP-3-DP2-DP1
Jurk: DG3-CG4-YG2-YG3-YG1
Legging: YG2-YG3-YG1-DP4-DP-3-DP2-DP1
Schoenen: MB4-MB3-MB2-MB1
Cadeau: E49-E47-E44-E43-E41-PV4-PV3-PV2-PV1
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender


6 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart! Nou ja kaart....kunstwerk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aparte kaart heb je gemaakt. Prachtig ingekleurd.
    Is ook wel eens leuk, dat je wat voor jezelf kunt maken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie het is een prachtige creatie geworden. Heel mooi heb je het afdrukje weer ingekleurd.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige creatie Miranda,
    ik heb dat papierblokje ook, is erg mooi..je hebt de afdruk supermooi ingekleurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige harmonica kaart Miranda !
    Heel mooi ingekleurd afdrukje past er super bij .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaart ik wil hem ook nog maken !!

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda