Volgers

zaterdag 10 december 2016

De beste wensen

Hallo allemaal,

Op de Be Challengedgroep zag ik een heel leuk patroon van een doosje en ik wilde graag nog iets maken voor de feestdagen voor de nicht van mijn vader. Ze helpen bij met veel dingen voor mijn vader en ik maak altijd een apart soort kerstkaart voor haar en haar man. Dit doosje vond ik zo leuk. Heb er wat lekkere chocolaatjes in gedaan.
Het dessinpapier is van Riddersholm (A Christmas Story).

Het beertje is een stempel van Lili of the Valley en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
De bontrand heb ik gemaakt met liquid applique.
Op de ster heb ik wat glossy accents gedaan, maar is op de foto niet goed te zien.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Muts: AP4-AP3-AP2-AP1
Beer: MB4-MB3-MB2-MB1
Ster: GY5-GY4-GY3-GY2-GY1



1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda