Volgers

dinsdag 6 december 2016

Snowflakes are kisses from heaven

Hallo allemaal,

Gisteren mocht ik jullie weer iets laten zien op het blog van CreaMiep.
Bij Dutch Doobadoo zag ik een leuke challenge en daar wilde ik graag aan meedoen, dus kon het mooi combineren met deze kaart.

De mal heb ik eerst nagetekend op kraft en daarna de losse delen uit dessinpapier van Reprint (Merry&Bright).
Heb er flink wat stansjes van Memorybox op gebruikt.
Het raam en de grasrand zijn van Marieke. De fiets is van Marianne design.
Het raam heb ik na het stanzen en embossen in de mal laten zitten en bewerkt met wat inkt en een daubertje.

Vond deze tekst er wel bij passen. Deze komt uit de eigen stempellijn van CreaMiep.
Heb de randjes even aangezet met Distress Inkt Gathered Twigs en de blending tool.

Dit afdrukje komt uit een blokje van the Hobby House. Hierin zitten verschillende voorgeprinte afdrukjes, zodat je meteen aan de slag kunt.
De sneeuw geeft de leuk extra effect. Ik heb hier liquid applique gebruikt, maar als je geen heattool hebt, kun je ook de 3D sneeuw gebruiken. Deze droogt aan de lucht en breng je in kleine stipjes aan.
Ik heb het ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
Vandaag ben ik jarig, maar we hebben het afgelopen weekend al gevierd. Van mijn man kreeg ik de nieuwe sets alcoholmarkers van Spectrum Noir en die moesten natuurlijk meteen uitgeprobeerd worden.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huisje: E49-E47-E44-E43-E41
Hart:  DP4-DP3-DP2-DP1
Strik: DP4-DP3-DP2-DP1
Blaadjes: CG4-YG2-YG3-YG1
Besjes: spica lipstick
Ster: GY4-GY2-GY3-GY1
Hek: E49-E47-E44-E43-E41


3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Miranda.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    Gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie kleuren de Spectrum Noirs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk tafereeltje. Mooi gedaan! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda