Volgers

maandag 12 december 2016

75 jaar

Hallo allemaal,

Vandaag wordt mijn vader 75 en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
Bij de Kaartenkast zag ik een leuk patroon als techniekkaart deze maand en die vond ik wel leuk om te gebruiken voor dit kaartje.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Summertime).
Mijn vader is graag bezig in zijn tuin en op mijn volkstuintje dus wat bloemen mogen zeker niet op deze kaart ontbreken.

Zo ziet de kaart er uit wanneer je aan het lintje trekt. Er komen dan 2 labels uit.
De doily achter het afdrukje is een stans van Cheery Linn.
De cijfers heb ik ook eens bij de Action gekocht.

Hier nog even de tekst van dichtbij.

De digi is van Mo Manning en ik vond hem wel op mijn vader lijken.
Ik heb hem ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS4-FS3-FS8
Haren: IG3-IG2-IG1
Blouse: IG7-DR7-DR5-CR5
Broek: BG10-BG8-BG6-BG4
Riem: spica pitch black
Schoenen: IG10-IG7-IG6-IG4

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vader! Wat een schitterende kaart! Gaaf gedaan. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je vader. Mooie kaart heb je voor hem gemaakt en prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je vader !
    Heel leuk model kaart, mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart voor je jarige vader. Gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart maar ook daar kan ik geen lid worden er is iets niet in orde met m n mail maar zou ik het patroontje van je mogen als dat ook van hun mag?

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda